dagen innan fredag ?

heeeej! jag är så grymt jävla trött idag, så det är fan olagligt.
Vaknade försent, då min mobil ramlat i golvet och batteriet flög ut, kul!!
Fick stjutts till skolan då, skönt skönt, helt okej lektioner förrutom 2 timmar matte, inte så roligt.
Sen efter skolan drog jag som sagt hem till Emma, som hon skrivit i inlägget under, och vi kollade filmer, bakade, sov ( jag ) osv.. finns inte så mkt att berätta och min hjärna sover redan.
Tror jag ska äta lite Mango Sorbet och sätta på en film. låter det inte mysigt?
Fick träffa min älskling idag oxå, har saknat honom. Lilla imp*** ! <3
lägger in lite bilder istället :)


söta Emma, med mysig ***

lilla vovssen :D

blir inga mer bilder för nu.

Får se hur det blir med bloggandet i helgen, (A) höhö.. men ska försöka =)

/Jess

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack så mycket! :) ja allting är bra, sj? :)

2010-09-17 @ 00:07:52
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Alina

Hej=) Du vet inte någon nattklubb eller krog du kan rekommendera? =)

2010-09-17 @ 16:05:14
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? ja det är klart

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0