det gick ?!? förvånad



äääntligen, det gick.
Jag fick till designen, helt själv. eller så inte, fick hjälp med att få in bilden och sen hur jag skulle flytta. men jag fick göra det själv och nu är det gjort.
äntligen nöjd, för tillfället ? hahah
NU måste jag sova, går upp 10 i 5 på morgonen varje dag och det är faktiskt om .. 4h och 25 min.
Hjärnan verkar fungera iallafall, höhö ! inget sjukhus för den delens skull. humor -.-
gonatt nu (: imorgon blir det stan med bästaävn, så blir det inget på morgonen, kommer det inget förrens på kvällen sen.
Nu ska jag hoppa ner i sängen, och inatt ska jag dela sängen med min älskling som redan somnat under en kudde, ivanliga fall sover hon på sin egen madrass.


älsklingen och jag i sommras, visst har min lilla prinsessa vackra ögon, det måste hon fått av sin mami, höhö

/Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? ja det är klart

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0