en okej dag i skolan.. går det ?

helt otroligt, men jag har haft en mer än en koej dag idag, det har varit rätt intressant faktiskt, ämnen som passar även mig lix.
Hade klassråd, sen .. no, där vi jobbade lite om miljön, och ja.. jag är faktiskt lite insatt i det där, eller.. tycker.. jag vet, det går in lix. Sen snackade jag med rekorn om vårat schema och våran gamla spanskalärare.
Sen hade vi hk, där vi snackade om.. hmm.. vad va det nu, jo juste, konsument och *** någonting.
Iallafall om det här om vilka rättigheter vi har när vi handlar eller är sunsumenter.
Det kan jag behövA (:
Efter skolan blev det en glass med mami innan vi åkte hem, blev alltså hämtad.
Åkte hem, städade rummet, vek en del av mina kläder :



Men sen ha jag kläder i riktiga garderoben och en garderob hemma hos pappa som oxå skulle behövas vikas, orkar jag ? nej

Nu ska jag ta ut Luna på en promenad innan jag sätter mig och äter köttbullar med potatis.. UUÄK! inte sugen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? ja det är klart

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0