fan va grym jag är

tänka sig, jag lever, höhö ! det trodde ni inte va ?
2 dagar lyckades jag skriva dagligen, sen.. bam, allt blev sämst.
jag har helt enkelt inte haft tid o lust att starta datan o skrivit, har kommit hem 10 2 dagar o ssen har jag med mikkan en dag, så har haft annat för mig än att sitta vid datan, men nu ska jag jag vara hemma en vecka -.- då mam o thomas drar till grekland, så då har jag massa tid.
HAr iallafall tagit kort o sådär, så tänkte skriva om dagarna ett inlägg i taget sen när jag kommer hem o har min dator , bra va ?
Idag har iallafall varit sämst, men a, ja, jag vet inte ;D


3 bilder från förra sommaren i tylösand, miss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? ja det är klart

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0