jag är påväg ikapp, bra svenska va`?

nu börjar vi med ... tisdag var det va ?
Skolan var seg men vi fick sluta något tidigare, åkte till spånga och träffade c ett tag, innan jag mötte upp maria på tåget och åkte in till stan.
Vi åt, kollade runt och hade det mysigt.
Köpte ett hårband man kan va på vintern med en rosett på, jätte söt. bild på den kommer säkert inom en kort tid.
Ett par örhängen och .. hmm, kommer inte ihåg den sista, men det var iallafal 3 saker, de vill säga lite små skit bara. det blir tacobar, like always ? haha I LOVE!


en lite skumm bild på mig, påväg till skolan

i profil. hatar min näsa i profil, ser ut som en sån där backe man hoppas ifrån på skidor, brukar vi säga

emmas vackra portätt av mig, snällt ?!?

emma har tjatat så mkt om att jag ska lägga upp denna vackra bild, som jag har skrivit förr har/hade jag inflammation i foten och fick gå i en foppa tavla, fasion or what? och emma har 2 olika för.... ? haha söt

mys bild från spånga

*
jag vet att det kommer snackas nu, eftersom att det är slut, och ja.. det är slut, men såhär ser sanningen ut


/Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? ja det är klart

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0