hemma igen

nu är jag hemma igen, efter en helg med mayabaya..
Igår var vi i centrum och kollade lite, hittade 2 tröjor och en halsduk. bilder kommer sen.
Idag åkte jag rätt tidigt och mötte upp C i stan och därifrån till norrtälje. där vi fick vänta på bussen längre än jag väntat mig. jobbigt jobbigt, eller ?
satte mig på bussen och kände att jag blev irriterad, efter det-- har jag bara varit irriterad. håller på att lägga in videor på videofy, som jag precis fixat. får se hur det går. höhö !
Väntar nu på att mina yughurtar blir klara så jag kan äta. mumma.
Inga bilder tagna den här helgen. dont ask me why.


bild från i fredags på fotbolls profilen

såhär stog Luna HELA tiden under de dagar jag var hos Maya.

lilla maya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? ja det är klart

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0