Hissar/dissar

har inte gjort några hissar&dissar ikoner än, men kände att jag måste lägga in en hiss och en diss.
Och deet blir nog de konstigaste hissarna och dissarna ni hört! är själv lförvånad över valen. men:


Dissar:

helgerna, ja tro det eller ej. men jag blir bara deprimerad när det blir helg. visst det är jätte skönt att slippa skolan och så där. men det finns ingenting kul att göra, jag tycker att jag är i den där åldern då allt är sämst!
Då det man får göra, inte kul längre, och det man vill göra, är man för liten för.
Då menar jag inte att man behöver gå ut och supa och så där varje helg. nej verkligen inte.
Men hela grejen, att ha friheten, kunna ta helgerna som de kommer o inte ha massa regler angående ALLT!
Jag ska vara hemma runt 12, det är inte JÄTTE tidigt, fortfarande tidigt. så vafan, let me live?

Hissar:


Låten skin, den är jätte gammal, och egentligen inte speciellt bra, men jag älskar låten.
Den gör mig lugn, och jag lyssnar oftast på den när jag är ledsen. det hjälper faktiskt.
Jag har massa minnen till den och den kopplar automatiskt till en kille jag tyckte om för 1000 år sen. Gu så roligt det var att vara kär på den tiden. (P vet nog mycket väl vad jag menar med både min och din). och hela den tiden, var nog den bästa tiden i mitt liv, höhö !
Men men, livet går vidare, men låten får fan stanna kvar ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Erica

Fin blogg :D

2010-09-11 @ 20:53:31
URL: http://ericahanssons.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: Bara bra tack, sj ? :)

2010-09-11 @ 21:19:35
URL: http://ericahanssons.blogg.se/
Postat av: liindblaads

tack så jättemycket , jaa allt e bra med mig :)

hur e de själv ?

2010-09-11 @ 23:06:39
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Haval B Aziz

sv: Hej hej det är bara bra tack :).. själv då?

åhh tack så mycket :).. ta gärna en titt på den nya tävlingen där jag ger bort en hel bloggdesign ^^

kjam

2010-09-11 @ 23:12:45
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? ja det är klart

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0