orättvist ?

gu va jag är trött på kalla sverige, men alla fula och dryga människor med no musiksmak !
Vill bara bort, långt långt borta och bara leva livet.
Och vet ni vad ? Mamma och Thomas ska åka nästa måndag, till grekland, är inte det lite orättvist ? JOO
Visserligen skulle jag ha huset för mig själv, trodde jag, men nej, moster kommer. kul, eller ?
Kan passa på att lägga upp lite bilder från årets utomlandsresa när jag endå är inne på sommar och sol ?


jag har en tendens att alltid ta såna där bort ? knäppt, men tanke på att jag hatar mina lår


mitt upp i stegen


blomma


bad i det oändliga havet bland alla ryssarna


Strand prinsessan, höhö !


middag med favorit papps <3 älskar dig


sliten dag, med skavsår


tillbaka på hotellet efter 5 år, trevligt trevligt


tunneln från hoellet till stranden, 15 m :D


ett fint kort jag tog


behövde en egen stund, endå ska pappa komma o smygfota


texmex och bowling, niiiiiice


påväg till stranden


hahaha pappas tycker om att posa oxå, älskar dig pappsi <3


wieeee !


hahahahah min pappa är söt


I poolen då man inte låg på stranden o solade


ÄLSKA sommar, finns det något mer att säga ?


sista bilden, en pool bild i mysiga turkiet !

/Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? ja det är klart

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0