puuuh, nu ger jag upp

vaknade för sent idag, fyfan ! såg it som fan, därför inte heller några bilder, eller har tagit lite andra bilder, men får inte över dom till datorn, vet inte riktigt varför.
Har iallafall varit med Mikkan idag, har försökt få en msn och en facebook och en blogg som funkar för henne. fixade en "sålänge" design till henne tills hon lär sig lite (: www.mmlum.blogg.se kolla gärna hennes oxå !
Har gjort en eget taco deluxe idag, höhö ! nej men tacos blev det iallafall, med ett stort glas cola, precis som det ska vara (: mamma och Thomas är fortfarande i Grekland, orättvist liksom.
Vi tänkte sjunga lite singstar sen lägga oss i Jaccuzin innan det blir ett bad för mig i vanliga bubbelbadkaret för hårstättning, rakning osv. så mysigt. vet inte om jag skriver något mer idag, men tror det.
Vad har ni gjort idag då ?

Mikkan och jag förra veckan (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? ja det är klart

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0