suck.

asså, är det bara jag som blir så trött när man får kommentarer av killar som :
-sluta lek svår ?
hallå? man är inte alltid intressarad.
Det är dagligen så att man "leker svår" då man säger att man tex inte vill snacka med någon, skicka bilder, träffa dom osv.
Jag skickar inte bilder till dom jag inte känner, o knappt dom jag känner heller för den delen, dels för att jag inte vill att alla ska ha mina bilder i sina datorer, jag vet att man inte äger bilderna som ligger uppe på nätet, men då är det dom bilderna som jag vill att andra ska se, och inte andra, logiskt ?
Och när man inte vill snacka hade iallafall jag, förstått att de inte var intresserade, och inte att de ville att jag skulle fortsätta tjata ett år till?
Det handlar alltså inte om att leka svår, iallafall i mitt fall .

någon som känner igen sig?


datumet säger väll sig själv, bild från förra sommaren

Kommentarer
Postat av: vilma

fin blogg! :)

2010-09-11 @ 21:04:59
URL: http://vilmaafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? ja det är klart

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0