upsi

ja ja, jag vet att det börjar dåligt. sämst uppdatering!
Skolan gick rätt okej, missade de 2 sista lektionerna pga UMO.
Tog en fika med mikkan oxå, fy på mig.
Jag HAR faktiskt slutat äta skit på vardagar och har klarat det bra, men idag.. hände något, höhö!
Men det var helt klart en engångs förteelse.
Trodde förresten jag skulle dö idag.
Har haft inflammation i foten precis, som jag äter medicin för, + andra mediciner. så tog jag dom ihop som jag gjort tidigare. O då. PANG.. brändes i hela magen, och halsen. o värme uppstötningar till huvudet. riktigt obehagligt. får se hur det går imorgon..
ja, det var väll det. inte så mycet att säga när man bor mitt ute i ingenstans, och går i skola i Norrtälje.
Ingen Dessie precis, med vakter utanför fönstret. haha
Ojuste vet ni ? *maya kommer dö av garv nu* jag hade inget smink, toffs, mjukis byxor, tjocktröja och 2 olika skor idag.
Jag brukar ALDRIG ha mjukis byxor i skolan, och vääääldigt sällan tjocktröja, kanske någon gång i månaden. men aldrig ihop. vet inte vad som hände imorse.
här är iallafall lite bilder från idag.



söta mikkan


mikkans goda arracboll *stavning*


mitt vackra armband som alltiid är på


ja :s jag har ingen aning om varför min tröja är uppdragen på magen, heh


fråga inte, alla är barnsliga ibland.. o uuek utan smink, måste soooola


Den eftertraktade outfiten, HAHA fyfan! det är ju tur att man bor på landet, men INTE okej


o mina vackra skor, en svart ful tygsko och mammas foppatoffel på foten med inflammation



/Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig? ja det är klart

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0